25 april!

 
bilder från idag.

Hej på er! blev en riktigt härlig sista dag på ett världens underbaraste lov. jag och junia drog ner till sjön (en av sakerna jag älskar med sköndal, att det tar 2 min att gå till sjön) där vi solade massa och tog ett dopp faktiskt! jätteskönt. nu blir de nog chill resten av dagen skulle jag tro, göra sig lite fräsh till skolan imorn och kolla på någon film. vill verkligen inte att lovet ska ta slut! har haft de så jävla bra att man bara vill att de ska fortsätta i en vecka till!

saker jag gjort på lovet:

grillkvällar vid sjön
chillkrök vid sjön
hängt vid sjön
tagit årets första dopp
ätit glass
hängt i stan
käkat tacobar
varit med vänner
skrattat
nästan dygnat
solat en massa
invigt ballerinaskor
invigt shorts
ätit godis
osv..


Kommentarer
Postat av: Abdirahmanleah

Big tnks for interesting and useful site!

2011-08-31 @ 10:21:13
URL: http://abdirahmanleah.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0