onsdag


wazzuppp?!
kom precis hem från skolan, sitter för tillfället och klämmer i mig lite (mycket) äppelpaj med vaniljsås. yummie.. skolan var jobbig, det var den verkligen. och för att göra de ännu bättre hade jag tandläkartid mitt i allt också. höll seriöst på att skita på mig innan. som ni säkert vet så är tandläkaren en av mina största skräcker. hate it. men det gick väl helt okej, fick en bedövning i kinden så jag såg ut som en hamster eller något men den håller på att gå ner nu, skönt att kunna prata normalt utan att dreggla. ska nät-fönster-shoppa nu, vi hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: my elfstrand

din blogg är verkligen så galet snygg och bra!

2010-09-22 @ 21:20:01
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0