godmorgon!


godmorgon på er!
härlig morgon, men satan vad trött jag är. behöver minst 4 timmars sömn till! men men.. man kan inte få allt. sitter just nu och dricker lite kaffe och äter frukost. sällan jag får i min frukost men eftersom det ska vara den viktigaste måltiden så klämde jag i mig 2 mackor fast jag mådde illa hehe.. och fan, satt och drack kaffe, så var jag helt inne i datan att jag missar själva munnen och häller kokhett kaffe på hela mig, behöver ens säga mer? händer det er också? eller är det bara mig? snälla, säg inte att det bara är jag.

skolan börjar lite senare, vid halv 10. skönt med sovmorgon igen! har lite musik, spanska, no och sedan orientering. vi hörs när jag kommer hem igen. ha en bra dag. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0