torsdag, regnigt och kallt.


3 fräsha bilder på mig från dagarna jag varit sjuk, trött och osminkad. söt. nu börjar jag bli riktigt rastlös och trött på att bara sitta ner. känns som jag gjort exakt samma sak i två dagar nu. vaknat vid samma tid, gått upp, tittat på the tyra banks show i följd av top model. hängt vid datan lite. kollat på film. kollat på fler repriser. sen projec runway och the hills. sen kommer mamma hem, snackat lite med henne, och hamnat här igen. kan ingenting hända?! men imorn bär det av till skolan igen, och så är det freeeedag, kan inte beskriva med ord hur skönt det känns. älskar helg. själva känslan att vakna upp på fredag morgon. loovely som min förra engelska lärare sa femtioåtta gånger i minuten. well well. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0