Onsdag/home

Wazzup? Kom hem från skolan för ett tag sen och sitter just nu och äter glass, gott! Skoldagen gick otroligt bra, med ett praktiskt prov i hemkunskap där vi lagade pastagratäng en och en, gick otroligt jävla bra för att vara första gången jag på riktigt lagar mat själv! Skitnöjd.

Dagen ska bara spenderas hemma. Sitter fan hemma framför datan och tvn för mycket med en jävla massa skitmat. Inte okej! Måste träna någon dag. Men när snön har försvunnit mer ska jag dra igång med springningen igen (som brukar rinna ut efter 2 veckor) hade jag tänkt, så jag får röra lite på rumpan som bokstavligen sitter fast framför datan.

Ska inte göra er uttråkade nu, utan berätta att det när som helst kommer komma en ny header och design. Lite trött på denna.

Have a nice day! ♥






Egoboost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0