Onsdag

Hejhej! Kom precis hem från skolan. Idag hade jag riktigt kul i skolan om jag ska vara ärlig! Jag och tjejerna lät högre än alla 30092634 lågstadieelver, inte illa! eller kanske.. Kul hade vi iallafall. Hade hemkunskap där vi lagade lasagne som blev riktigt god! Fick också reda på provresultatet från det teoretiska provet, fick VG+ - MVG, nånting imellan, skitnöjd!

Ska bara ta det lugnt resten av dagen, kolla på tv, ta en dusch, läsa lite ur min bok.
Ha en underbar dag. Kisses ♥

Dagens outfit

Skjorta - Bikbok
Rosettdiadem - Gina tricot
Halsduk - H&M
Leggings - Gina tricot


Kommentarer
Postat av: amanda

sötis!

2010-03-17 @ 15:21:50
URL: http://mandawingenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0