Hej!

Hallå! Detta är väl cirkus tredje gången jag skapar en blogg. Alltid en sådan ångest innan, kommer jag tröttna? vad ska jag skriva? vem kommer vilja läsa det jag har och berätta? Over and out. Kan berätta lite om mig själv. Jag heter Tove Waldemar och fyller 15 år i sommar. Jag bor i ett hus söder om Stockholm och går i 8an på högstadiet. Inte så mycket mer faktiskt. Jag skapade mest en blogg för att skriva av mig lite. Jag ska försöka uppdatera så ofta som möjligt, men hellre få bra inlägg, än många värdelösa, eller hur? Jag hoppas ni gillar'e. xoxo.








Kommentarer
Postat av: Johan Järlefelt

Fy fan va söt du är!! <3 vill du göra något? puss och kram<3 !!

2010-06-22 @ 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0