two days to freedom

Hej bloggen! Sorry om bloggen legat nere lite i helgen. Men har varit upptagen med att ha det underbart. Helgen har innehållit mycket fint, som stan, fina vänner, sol. Och då prioriterar jag det före bloggen, såklart. Men förhoppningsvis kommer min data idag och då lovar jag att ta igen det här och uppdatera er.

Jaja, nu är det knappt någon skola kvar utan bara en dag imorn där jag ska hjälpa till och servera på 9ornas bal, så kommer vara upptagen hela dagen. Sen är det lov. Two days to freedom. Äntligen.

Ha det underbart nu. Love ♥


bild från vintras


Kommentarer
Postat av: amanda

heeej, är du fortfarande tillsammans med han victor? :D <3

jättebra blogg

pöss

2010-06-08 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0