Mina vänner

Tänkte göra ett inlägg här om mina närmaste vänner som någon önskade, alltså berätta lite om dom och så.

Mina närmaste vänner är framför allt Junia, Amanda, Emelie och Ewelina. Brudarna som vet ungefär 99,9% om mig och som jag vill visa för hela världen. SÅ stolt är jag över att ha dom. Bugar och bockar för alla gånger dom ställt upp för mig. Otroliga.


Amanda. Världen finaste. Både på insidan och utsidan. Amanda är en sån person som alla borde få ha som vän, hon finns där i alla lägen och ställer alltid upp. Det underbaraste med Amanda är att hon verkligen bjuder på sig. Och är man med henne har man verkligen alltid kul. Sån jävla toppentjej, värd det bästa!


Och så har vi Emelie. Min trogna granne som jag känt sedan mina knubbiga barnsben. Hon och jag har väl delat massa tillsammans. Allt från maskerader på dagis till sena kvällar på Väddö. Emelie skulle man kunna kalla april, samma humör som aprils skiftande väder, hehe. Men vi gillar henne för det! Galen, underbar bryyd. Så söt att man bara vill nypa henne i kinden.


Här har vi galenskapen själv, Junia. Kan inte komma på en enda tråkig stund jag haft med henne. Underbar på alla sätt och vis och har riktigt grym humor. Junia, tjejen med världens mest smittsamma leende och skratt. Önskar nästan att alla kunde få lära känna henne och se hennes vilda personlighet. Och för att berätta lite viktig info när jag ändå snackar om henne kan jag passa på att berätta att hon fyller 15 år idag. Grattis! Så, gå in på hennes blogg som ni hittar här och säg grattis!


Sist men inte minst, Ewelina! Vilken jävla naturbegåvning. Kan inte komma på en enda dålig egenskap denna männsika har. Den ända är kanske att Ewelina verkligen tar upp all uppmärsamhet när man går vid henne för att hon är så jävla snygg! Underbar brud, rättare sagt. Vacker från insidan till utsidan. Och Ewelina, jag vet att du läser det här.. så jag säger förlåt för alla gånger jag inte lyssnat på dig. Puss!  


Ord kan inte beskriva hur underbara mina vänner är, och jag ska göra allt för att ställa upp för er som ni ställt upp för mig! Kan lägga in alla filmer vi gjort för att visa på ett ungefär hur våra kvällar ser ut!


Kommentarer
Postat av: amanda

världens bästa tove. jag älskar dig <3

2010-06-14 @ 01:06:32
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Ewelina

Big love! <3 ps det gör inget ;) haha!

2010-06-16 @ 12:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0