torsdag

 
tjena! kom precis hem från skolan. har käkat lite macka och ska strax börja fixa mig inför NRJ som håller plats på gröna lund ikväll. ska dit med några vänner lite senare så vi får hoppas att vädret klarnar upp lite för nu duggar de lite. jaja, får inte va så kräsen, hösten är ju faktiskt här nu så det är bara att vänja sig. hehe.. usch vad hemsk jag är.

wellwell, skolan rullade på med spanska, musik, matte och lite idrotts-snack. har inte kommit in i rutinerna än så det är fortfarande jobbigt, men hemskast är ju mornarna, är så jäkla trött. men det kommer väl snart. ska börja fixa mig nu, tror vi hörs senare när jag är hemma igen. later! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0