in love..

är det möjligt att bli kär i en kille 1, 2, 4....5 gånger? jo jag tror de! blir lika kär i zac efron varje gång jag ser 17 again. han är så otroligt charmig och snygg. smälter så fort han ler..bläää, varför ska man alltid bli kär i kändisar? det är ju värdelöst! får nöja mig så länge med youtube-klipp och bilder, lär väl sitta och dregla här hela natten, haha. men det gör inget, för jag börjar skolan klockan 12 imorn, woho. eller skola vet jag inte om jag ska kalla det, ska måla klassrummet några timmar innan jag får gå hem och är ledig för helgen. riktigt skönt! ska väl googla/youtuba runt lite mer nu efter smaskiga filmer och bilder på zac. later! ♥

                            



breathtaking..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0