Nytt/favortier ur min garderob

Tänkte visa lite favoriter och nya köp från min garderob.


Denna jeansskjorta är köpt på Gina Tricot för 199:-, kap. Används flitigt till converse, leggings, skinnjacka.
Skitsnygg i sommar till lockigt solblekt hår, shorts och bruna ben.


Fantastisk topp från Zara Trf (ungdomsavdelningen). Fick denna för bara 129:-, jävligt bra köp. Underbar till jeansjacka och brun axelbandsväska och bruna ben. Varför är alla kläder snygagre på sommaren!?


Underbar tröja från H&M's Garden Collection. Underbar färg med fina volanger. Jag kämpade  för att hitta den i XS, men den är ändå väldigt lång, men jag har sytt upp den så jag ska kunna ha den till leggings och jeans. Skitsnygg. 149:- små kronor.


Den här baseball jackan är köpt på Gina Tricot nyligen för bara 249:-, antar att dom kommer ta slut sjukt fort eftersom dom är så jävla snygga. Kommer användas flitigt i sommar till jeansshorts och converse. Love.


Klassiker. En rutig skjorta. Ett plagg jag tycker alla tjejers garderober borde innehålla. Sjukt snyggt och blir liksom aldrig "ute". Min kommer från Bikbok och jag fick den för 249:-. Underbar till skinnjacka och converse.
Alltid när jag verkligen inte hittar nånting att ha på mig så är denna en bra utväg. Alltid snyggt.


Sist men inte minst, det finaste ur min garderob. Fortfarande oanvänd. Nästan lite för fin för användning. Denna underbara klänning kommer från Zara Trf. Fick den för ynka 199:- på mellandagsrean i vintras. Det hängde en kvar, och den var i min storlek. Det gjorde ont i mig att se den hänga kvar. Vi behövde varandra. Och 2 min senare var den min. Bästa köpet på länge. Underbart vacker till lockigt solblekt hår och brun kropp. Ge mig sommar!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur får du bilderna att gå in i varandra?

2010-04-21 @ 18:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0