Timmar blir till dagar

Hej igen. Fan vad tråkig uppdateringen blir märker jag. Men jag försöker verkligen, jag gör det. Och det är ju tanken som räknas, eller hur? Hehe. Har ätit lite donken till middag och kollat på MTV i några timmar.
Funderar på att ta ett bad, med musik i öronen och rensa tankarna lite. Skulle behövas.

Någon mer än jag som får jävligt mycket olika känslor och tankar av att lyssna på svensk hiphop?
Vissa låtar är verkligen riktigt bra. Och för det mesta stämmer texterna in på en själv och jag tror det är därför dom träffar en sån känslig punkt. Men det är bra. Det behövs ibland.

En av mina favorier.



Kommentarer
Postat av: nelly

Jaa, shit. Varje ord känns liksom genomtänkt. Speciellt i Snooks låtar :)

2010-04-15 @ 23:03:05
URL: http://nellu.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit , bilden är såå sjukt fin !!

2010-04-16 @ 17:40:06
Postat av: my elfstrand

ääälskar verkligen svensk hiphop, får en både glad ibland och får en att tänka igenom massa, och man känner igen sig liksom (:

jäättesööt bild btw :)

2010-04-17 @ 10:33:32
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0