Svar på frågor

vart är det vita linnet ifrån? :)
Det kommer från en nätbutik som heter missselfridge.com :)

Vilka länder har du varit i och vart vill du resa?
Jag har varit i Thailand 2 ggr, Turkiet 2 ggr, Grekland 2 ggr, Usa, Kanariöarna, Cypern, Kreta.

Rider du fortf?
Inte just nu, har tagit en paus pga att jag inte har någonstans att rida för tillfället och så vill jag ha lite mer tid för läxor och sånt nu. Men saknar ridningen och vill börja snart igen!

Hur lång är du? :)
Sist jag mätte mig var jag 170 cm :)

kan vi få veta dina betyg från förra treminen och sen vad du får nu ? :)
Förra terminen hade jag 3 VG och resten G. Jag hade VG i bild, svenska och idrott.
Den här terminen har jag höjt mig i de flesta ämnena. Så hoppas på lite fler VGn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0