Sunny day


Var ju som sagt i stan idag med Amanda och Junia i det vackra vädret! (undra hur många gånger jag inte nämnt väder i ett inlägg..heh). Fick med mig linnet/klänningen på bilden. Fin. 149:- på klassiska H&M. Det är egentligen en klänning, som funkar som ett linne också om man viker ner "banden", klyftigt! Hade på mig ett par nya ballerina skor, och självklart ska det sluta i smärta och sår på fötterna. Blev riktigt smärtsamt att gå i slutet och jag såg nog rätt rolig ut, hehe.. När jag kom hem såg jag att jag verkligen hade riktiga sår på fötterna så nu harjag plåster överallt, aj! Ska käka nu och sedan hoppa in i duschen. Vi hörs säkert senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0