Ridning/hästar

Som jag berättat en gång förut så har jag ridit en stor del av mitt liv. Och att börja rida är nog ett av de bästa valen jag tagit i livet. Jag ångrar inte en sekund. Alla fina vänner jag fått på vägen, tävlingar, hästarna, miljön. Jag kan sakna det otroligt. Att nästan spy av nervositet innan en tävling, publiken, känna adrenalinet pumpa, och det bästa av allt, känslan. Känslan, farten, glädjen, segervarv. Jag är glad att jag har gjort hästar till en del av mitt liv. Det är som att cykla. Även om man inte ridit på år så glömmer man aldrig hur man ska göra.
Det sitter kvar.




Gamla bilder på mig och Neff från olika tävlingar. Sämst kvalité på sista bilden, men älskar den för att den har så många lyckliga känslor.


Kommentarer
Postat av: my elfstrand

åh, red du på skutan? :)

2010-04-17 @ 10:32:43
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0