Lördag

Hi! Amanda och Ewelina stack precis. Och dom är en av anledningarna till att jag tyvärr inte hunnit med att blogga. Andra orsaker är praoen, ont om tid. Iaf, vi 3 hade en riktig myskväll igår. Snackade, lyssnade på skön musik, chat-roulettade, drog till donken kl 12, åt pizza och kollade på crossroads tills vi somnade. Fint va?

Dagen kommer bestå av mat, dusch, musik, tills kvällen kommer. Då åker jag och brudarna till stan för att käka i kungshallarna (och leta efter leo), och har lite mys.

Har fått lite "klagomål" om att jag uppdaterar för lite och skriver för ointressanta saker.
Hur ska vi göra för att ni ska ändra er?
Kan kanske skriva ett inlägg om varför jag har börjat blogga, lite mer om mitt liv, bilder på nya kläder eller favoriterna ur min garderob och lite mer hiss och diss? låter bra va?

Ska försöka få med det idag. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer outfits ochh kläder :)

2010-04-17 @ 14:10:48
Postat av: Anonym

Skriv 3 saker som du hatar!

Skriv 3 saker som du älskar!

Skriv 3 saker som gjort dig lycklig!

2010-04-20 @ 23:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0