lördag & söndag


Bilder från igår!

Tjena! Läget? Med mig är det bara bra, förutom att jag är sjukt trött efter igår! Kan berätta lite om gårdagen: Åkte till nacka forum med pappa för lite shopping och lunch, fick bara med mig ett linne (det på bilderna!). Vid 5 mötte jag Ewelina och Amanda, vi köpte thaimat och gick hem till Amanda där vi åt och fixade oss. Runt 8-halv9 åkte vi mot Erik där det var fest. Hade sjuuuuukt roligt!! Var massa folk man kände, men även massa nytt. Vi dansade, hade roligt, körde spel, snackade massa osv. Riktigt lyckad kväll! 

Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Hade gärna varit ute i solen, är ju fan typ 17 grader i solen! Men är alldeles för seg. Får lägga mig framför tvn ett tag, sen ska jag försöka plugga lite också! Kul.. Nä men det blir väl en typisk söndag! Ska svara på lite frågot strax så kika in här om en stund. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din kompis evelina är väldigt lik anagina!!

2012-04-15 @ 15:15:31
Postat av: Amanda

Hahah håller med kommentaren ovanför!

2012-04-15 @ 16:50:53
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Emma

Du är så förjävla fin! Gillar din blogg och läser den varje daaag! :) Kram!

2012-04-15 @ 17:51:25
Postat av: elin

Vart är linnet från?:)

2012-04-15 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0