11 april 2012



Sitter för tillfället och lyssnar på massa skön musik och läser massa bloggar. Kom hem från farsta för en stund sen, var där en snabbis och köpte underdelen till bikinin. Visar bild i nästa inlägg! Kan berätta lite om gårdagen. Åkte ju somsagt till Ewelina i Haninge med Amanda. Ewe lagade en god middag till oss och sen spenderade vi ett par timmat i jacuzzin. Så jäkla skönt! Efter det gick vi in, duschade, satte på oss myskläder och kollade på filmen The Guardian. Sjuukt bra film, med snyggaste Ashton Kutcher också. Vi somnade runt 1-2 och jag kom hem vid två idag. Ska bara chilla hemma på dagen nu och sen träffa Junia ikväll. Får se vad vi hittar på men det blir bra! Vi hörs om ett tag, puss på er! 

Haha juste, så stelt att ni föredrar mig i brunt hår istället för blondt som jag har nu haha. Men tycker själv att jag passar mycket bättre i ljust, och trivs dessutom bättre i de än i brunt så lär inte färga håret brunt på ett bra tag. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter ewelina i efternamn?

2012-04-11 @ 15:48:19
Postat av: S

Haha, du ska vara blond, heeelt klart!

2012-04-11 @ 17:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0