13 saker om mig

En låt som nästan alltid fastnar i mitt huvud är I wish - Skee-Lo
Mina skrattgropar syns mer i verkligheten än på bilder.
Tycker att Marius är världens finaste killnamn, ska döpa mitt barn till de.
Skämms jättemycket när jag går in på Hollister, för killarna som jobbar där är skitsnygga.
Det är någonting med mig och norska killar.
Önskar verkligen att jag hade bruna ögon, så fint! 
Ska på fotbollsmatch imorgon, inte likt mig.
Faller aldrig för grupptryck.
Tycker att det är jättekul att dansa, på fest och så iallafall.
Verligen älskar filmen She's the man. 
Har 108 puffar på facebook.
Vill ha en man som kan laga mat!
Har sammanlagt skrivit 357 sanningar om mig själv sen jag startade den här bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0