söndag 30/9


Lite bilder från min helg! 

Det börjar närma sig slutet på denna helg, en jävligt bra helg faktiskt. Haft supermysigt! Igårkväll åkte jag hem till Rasmus, vi tjockade oss med massa gott, kollade filmer och sådär. Imorse sov vi ut länge och har bara slappat hela dagen. Jätteskönt! Mamma kom och hämtade mig vid 5. Ska strax sätta igång och laga middag åt mamma och mig, sen ska vi ha filmkväll. Juste, lovade ju att lägga upp bild på shoppingen idag.. Men det är världelöst ljus och jag är lite av en perfektionist när det gäller bloggen.. Så imorgon blir det. Lovar! 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur fixade du din blogg? Fixade någon annan den åt dig eller gjorde du den själv? :)

2012-09-30 @ 19:25:55
Postat av: Anonym

Va långt ditt hår har blivit!:)

2012-09-30 @ 21:33:43
Postat av: lovisa

Snygging! Var redigerar du bilderna för att få dom så i kanterna?(: kraam

2012-10-06 @ 12:04:55
URL: http://lovebylovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0