rhodos 2012

Jag och Rasmus låg uppe länge igår och pratade om Rhodos, helt underbar resa. Saknar allt med resan.. Värmen, kristallklara vattnet, umgänget, stranden men även småsaker som att sitta på balkongen och äta chips efter en lång dag på stranden, att komma hem när solen gått upp, att gå morgonpromenaden hem i gårdagens smink och uppknytna converse, att ligga ute på madrasserna i flera timmar och bara prata, att alltid somna på solstolen osv osv. Vill uppleva allt igen! För er som inte visste detta, så åkte jag till Rhodos med min familj men på planet träffade jag Rasmus och hans 2 kompisar. Vi hängde nästan en hel vecka tillsammans och hade kul innan dom åkte hem och jag var kvar en vecka till. Så tacksam över dessa 14 dagar, ett minne för livet. 




Kommentarer
Postat av: IDA

typ en drömresa ju! Vill också uppleva något sånt :) Tog du bara kontakt med honom och hans kompisar eller? :)

2012-09-24 @ 21:26:39
URL: http://mysquare.blogg.se
Postat av: alexandra

känner mig lite smått stalker nu haha men var inte du där med andrea också?:)

2012-09-24 @ 21:42:16
Postat av: natalie

Vad härligt! :) Fick du känslor för Rasmus redan då på Rhodos eller var ni bara kompisar?

2012-09-24 @ 21:54:56
Postat av: Anonym

Hur blev det sig att ni började prata och så? :) Blev det något mellan dig och Rasmus redan då i Rhodos? :)

2012-09-24 @ 22:49:06
URL: http://nattstad.se/lifeofjessicaa
Postat av: Anonym

Vilka var ni i rhodos? Var rasmus och hans kompisar roliga att resa med? var dem bra på att festa? vad heter rasmus kompisar? blev nästan lite kär när jag såg bilderna på dem!

2012-09-27 @ 16:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0