FRÅGOR / SVAR

Ja, hvilke norske blogger leser du? :)
Voe, Krisssy, Auroramohn, Annais! :)

Var gör du dina collage? :)
I picasa 3 eller Photoscape! :)

Vart gör du din header? Jag gjorde alltid de på picnik.com förut men den sidan är ju nere nu.. Skulle vara snällt om du kunde svara så fort som möjligt!
Gjorde min header i Picasa 3, men använde mig lite av picmonkey.com, som är nästan exakt en kopia av picnik! 

Åh kan du inte visa bild på väskan? Vad kostade den :)
Från Gina Tricot och kostade 249kr, dock var det ett halvår sen jag köpte den! :) 


Kan man älska någon efter ett par månader...?

Tydligen..!

Går du och Rasmus på samma skola eller vilken skola går han i? :)
Nej vi går inte samma! Han går i Fredrika Bremer :) 

Kan inte du berätta om bästa ställena på Rhodos och vart det är bäst party? vi är några tjejer födda 1995 som planerar att åka dit eller till Magaluf nästa sommar och skulle behöva alla tips vi kan få :)
Vad roligt! På rhodos finns det ju en bargata där alla skandinavier hänger. Sjukt bra drag och jätteroligt! Finns massa barer man springer lite i mellan, men dom vi hängde mest på var väl Grabbarna Grus, Solsidan, Pepe's Bodega om jag minns rätt haha! :) 

Spelar din kille fotboll? isåfall, vilket lag? :)
Nej det gör han inte! :) 

Kan du inte visa ditt ruuuuuuum? :)
Visst, rätt gamla bilder men så här ser det ut! :) 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Btw omg vilket rum :O dreglar!!!

2012-09-21 @ 17:14:29
Postat av: Anonym

men dum fråga klart man kan älska nån eefter några månader

2012-09-22 @ 16:53:57
Postat av: Anonym

kan du inte länka till de norska bloggarna?

2012-09-23 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0