FRÅGOR / SVAR

Damn, vilken mage du har Tove! Har du några tips på hur man får en platt mage?
Tack! Jag tränar faktiskt ingenting och är inte alls bra på sånt.. Men gör lite situps och sånt hemma några dagar i veckan, gå ut och spring ibland och undvik godis/chips/kakor på vardagrna. Haha, inte världens bästa tips men men! 

Vilka var ni i rhodos? Var Rasmus och hans kompisar roliga att resa med? Var dem bra på att festa? Vad heter Rasmus kompisar? Blev nästan lite kär när jag såg bilderna på dem!
Jag var ju somsagt där med familjen, och Rasmus åkte dit med sina kompisar Simon och Johan. Två jättesköna killar! Jaa klart dom var bra på fest! :) 

Kul att du blivit kär! Vad är det bästa med Rasmus?
Allt! Nej men, att han verkligen alltid får mig glad. Känner jag mig nere, har en dålig dag eller är ledsen är han verkligen bästa medicinen. Älskar hans humor och hur jag verkligen kan vara mig själv när jag är med honom. 

Vad var det för låt du redovisade om? Gjorde du redovisningen inför hela klassen eller inför en grupp?
Jag valde You give me something - James Morrison. Gjorde min presentation inför 10-15 personer ungefär! 

Vad går du för linje? :)
Samhälle! :) 

Vill du jobba som stylist eller nåt sånt med mode?
Det skulle vara kul, absolut! Men ingen dröm för mig riktigt. 

Hej Tove! Vet du vart Zara butiken ligger i stan (Stockholm)? Har letat överallt! :)
På Drottninggatan, sen finns Zara precis vid Kungsträdgården och i Sturegallerian om jag minns rätt! :) 

Har du gjort din header och sånt själv? Du har en jätte fin och bra blogg :)
Headern har jag gjort själv, men lägga in den och göra designen får jag hjälp med, är värdelös på sånt! Tack så mycket!! :) 

Kommentarer
Postat av: Elin

Har precis startat en ny blogg och är inte heller så bra på att lägga in och fixa design, hehe. vem hjälper dig?

2012-09-30 @ 21:13:28
Postat av: IDA

så fin header!:)

2012-09-30 @ 22:16:21
URL: http://mysquare.blogg.se
Postat av: Daniela

visste du vem rasmus va innan du åkte till rhodos, bor ni liksom i samma stad? :) kram

2012-10-01 @ 13:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0