13 september 2012

Hade gärna tagit lite nya bilder på mig och visat er men har en fuldag x 100! Gått runt med gårdagens smink haha. Ser alltid ut som skit dagen efter jag sovit hos Rasmus men det är så värt att ligga kvar i sängen och mysa tills det är 5 minuter till bussen går. Hur som helst, var så himla mysigt att träffas igår, vi kollade tv, pussades och myste. Idag har jag gått en rätt skön dag i skolan men är ändå rätt trött så tänkte ta några koppar kaffe nu och gå ut med vovven. Sen har jag lite tid över här hemma så tänkte passa på att fixa lite inlägg ni frågat efter. Så stay tuned! 

Jag några dagar efter Rhodos, brun och snygg man var där då..!

Kommentarer
Postat av: ebba

Jättefin blogg sötis!
Kika gärna in på min!
Kram:)

2012-09-13 @ 19:55:17
URL: http://ebbasvegmar.devote.se
Postat av: Lifebypaula

Vacker du är Tove!

2012-09-14 @ 11:56:10
URL: http://lifebypaula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0