11 september 2012/ rip




Lite bilder från Rhodos som jag hittade på mammas mobil. Vill tillbaka! 

Hejhej! Har haft en riktigt bra dag än så länge. Började vid 8 och hade tre lektioner, slutar redan vid 12 på tisdagar så det är skönt! Jag och Julia tog en sväng in till stan för lite shopping. Fick med mig lite nödvändigheter, kan visa sen! Kom hem för en stund sen och nu håller jag bara på och skjuter upp pluggandet så långt det går.. Vad dum jag är! Får käka något så att jag får energi och sedan sätta igång. Vi hörs senare om det blir någon paus. Puss! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanye du och Rasmus göra ett videoinlägg tillsammans?

2012-09-11 @ 16:19:47
Postat av: Amanda

visa vad du har köpt!! :)

2012-09-11 @ 16:23:36
Postat av: Anonym

spelar din kille fotboll? isåfall, vilket lag? :)

2012-09-11 @ 20:23:56
Postat av: Martina

Kan inte du berätta om bästa ställena på Rhodos och vart det är bäst party? vi är några tjejer födda 1995 som planerar att åka dit eller till magaluf nästa sommar och skulle behöva alla tips vi kan få :)

2012-09-12 @ 16:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0