rasmus svarar

Hur lärde ni känna varandra? 
Vi hade pratat några gånger förut men aldrig träffats. Eller jag pratade med henne men hon var för cool för mig och svarade inte vissa gånger, trodde jag! Men hon har erkänt att det var för att hon va lite blyg då. Vi sågs första gången på flyget ner till Rhodos men jag hade inte sovit något och orkade inte ens hälsa faktiskt, jag tittade bara lite snabbt på henne och fick ögonkontakt. När vi kom ner till rhodos så undrade jag om hon ville hänga med oss på kvällen och det ville hon. Efter den kvällen så var hon med oss ute på bargatan varje kväll och vi träffade henne några gånger på dagarna också.

Vad gillar du mest med Tove?
Jag kan inte riktigt säga vad jag gillar mest. Men mina favoritsaker med Tove är utan tvekan hennes varma ögon och hennes superfina leende! Att hon alltid är så glad och snäll gillar jag oerhört mycket och tycker är viktigt med en tjej.

Hur ser din familj ut? (alltså inte utseende, haha) 
Jag har en helbror, en halvbror och 3 ”ingifta” bröder. Jag bor själv med min mamma förutom när hon är hos sin kille i Tullinge. Då får jag ta hand om huset själv, därav festerna för dig som undrade det

Är du dig själv när du är med Tove och dina kompisar?
Ja det tycker jag verkligen. När jag är full så kanske jag blir lite knasigare men det blir jag även om Tove inte skulle vara där. Men ja jag tycker att jag är mig själv.

Är du hel svensk? Du ser ut som en italienare typ!
Ja, jag är vet att det är svårt att tro men jag är helsvensk!

Knasig fråga kanske men gillar du Toves utseende eller personlighet mest? :)
Jag tycker om både hennes utseende och personlighet. Hon är riktigt riktigt vacker på utsidan men minst lika fin på insidan. Jag är en pojke som har mycket tur att få vara med henne.

Var det kärlek vid första ögonkastet? 
För mig var det verkligen det. Jag har inte kunnat sluta tänka på henne sen första gången vi sågs. Och efter att jag började lära känna henne så jag var jag ännu mer fast.

Har Tove gråtit framför dej? 
Nej det har hon inte gjort.

Kan du berätta lite knäppa saker om Tove som vi inte vet? :)
Hon tycker om att slå mig i ansiktet av någon anledning. Absolut inte hårt, men jag tycker att det är lite mysigt för då kan jag kittla henne utan att hon får bli sur! Hon tycker inte om tjat och hon älskar att prata om varma stränder och stekande sol! Det finns fler men håller det för mig själv!

Vem tog första steget? 
Det var nog båda. Vi var fulla men vi har pratat om det och kommit fram till att det var nog båda.

Hur var er första kyss? vem tog första steget? 
Ingen av oss kommer riktigt ihåg men kan tänka mig att den var lika underbar som alla andra jag fått.

Vad gjorde att du föll för Tove? 
Det var allt med henne. Jag har fortfarande inte sett en enda dålig sidan eller något som jag inte tycker om med henne. Ett förhållande kan inte vara 100% men hittills så har jag inte sett en enda fel med Tove så allt med henne är det jag har fallit för.

Vem är svartsjukast? 
Tror inte någon av oss är speciellt svartsjuk. Kan inte riktigt svara på den.

Bästa minnet? Det galnaste ni gjort ihop?
Bästa minnet, det måste nog vara första gången jag träffade henne efter Rhodos ensam. Helt underbart. Det galnaste minnet med henne är utan tvekan Rhodos!

Hur kände ni varann innan Rhodos? :)
Vi hade pratat lite via sms. Mest jag som försökte få henne på några fester men hon ville aldrig! Haha, som tur är har jag fått förklarat för mig nu varför hon inte ville!

Har ni bråkat någon gång?
Neeeeej!!!!!

Om man är intresserad av en kille, hur ska man visa det? Hur fångar man en killes uppmärksamhet bäst? 
Det är olika från kille till kille men att visa framfötterna tycker jag är något man ska testa. Ta första steget kanske, vara trevlig och snäll men inte tjata och fortsätta skriva om han inte svarar. Det skulle bli en bok om jag ska svara helt på den frågan men det här va lite iallafall.

Vad brukar ni göra tillsammans?
Eftersom vi mest ses på kvällarna så blir det mycket filmkvällar. Vi brukar äta mycket gott och prata, busa och skämta mycket med varandra. Vi pratar om att göra mer saker ute, men det har inte hunnits än. Det kommer! Det är underbart att bara ligga inne med henne och stänga ute allt annat.

Tror du att ni skulle klara av ett långdistansförhållande? 
Jag har ingen aning, vi klarar oss utan varandra några dagar, även fast det kan vara jobbigt, men längtan är bra. Svårt att säga, skulle absolut testa med Tove om inget annat alternativ var möjligt.

Favorit sexställning? :)
Med Tove skulle jag säga att jag inte bara har en, det finns flera stycken. Kan inte bara säga en.

Rasmus, ditt första intryck på Tove? 
Svår, blyg, tänker mycket på sitt utseende. Hade såklart inte rätt men det var mina tankar som jag hade dem första 10 minuterna innan jag insåg hur underbart skön och rolig hon är! (menar inte att det är negativt att tänka mycket på sitt utseende, det gör jag med, men trodde att det var överdrivet innan jag lärde känna henne! Naturligt vacker – Tove.

Bor du ensam eller med familj? med tanke på kröken haha!
Svar på det där uppe.

Du e underbart snygg, skulle kunna få vem som helst! Vad var det första du tänkte när såg Tove för första gången?
Haha tack. Jag hade sovit en timme den natten när jag såg henne på flygplanet. JAG DOG. Jag kunde inte förstå att det var hon. Tove Waldemar. Helt galet, sjukt vacker.


Tycker du det är snyggt med silikon bröst om dom är lagom stora haha?
Ja jag tycker att det är snyggt, jag är kille. Knasig fråga.

Kommer ni bra överens med varandras familjer? 
Ja, alla som Tove har träffat i min familj tycker om henne och jag tror nog Tove tycker om dem också, jag har en väldigt lugn men sjukt rolig familj/släkt som hon har fått träffa! Jag har bara träffat hennes mamma och hälsat på hennes morfar. Längre har jag inte kommit men hoppas på att få träffa fler av dem. Jag är inte blyg av mig och tycker att det är viktigt att ha en bra relation med sin pojkvän/flickväns familj!


Kommentarer
Postat av: oug

Aww <3

2012-10-16 @ 22:06:53
Postat av: aww!

fick precis en helt annan bild av rasmus! positivt såklart

2012-10-16 @ 22:15:03
Postat av: Rebecka

Åh vad vad gulligt!!!! Blir så avis på er, ni verkar ha typ det perfekta förhållandet!

2012-10-17 @ 07:53:40
URL: http://nattstad.se/beckizen
Postat av: Felicia

Kan ni inte göra en video blogg tillsammans? :)

2012-10-17 @ 12:06:48
URL: http://fnsb.blogg.se
Postat av: MOA ÖHMAN

Bor ni långt ifrån varandra eller går det snabbt att åka kommunalt till varandra?

2012-10-17 @ 19:56:04
URL: http://mojjagojjas.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra val av kille Tove! snäll, rolig och mogen !

2012-10-18 @ 12:45:05
Postat av: oug

BTW......

Favorit sexställning? :)
Med Tove skulle jag säga att jag inte bara har en, det finns flera stycken. Kan inte bara säga en.


W T F :D:D:D:DD

2012-10-18 @ 13:37:51
Postat av: Caroline

Haha visste att sexställnigsfrågan skulle reta upp någon.. De är över femton och kära, what to do? @oug

2012-10-18 @ 16:05:21
Postat av: Anonym

Sillisar är passé Rasmus! Fy fan för hårda fejktuttar!

2012-10-18 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0