halloweenfest



Bilder från igår! 

Godmorgon! Jag vaknade vid halv 11 av mig själv och kunde inte somna om efter det så har varit vaken ett tag. Är rätt trött men annars mår jag toppen! Gårkvällen vart jättebra! Vi var på fest hos Jessica som bor i världens största och finaste hus, där var det halloweentema med beerpong, dans, lekar, röda muggar och allt möjligt. Var jätteroligt att nästan hela klassen var där + massa andra. Superkul! Blev rätt tidigt för mig men det kändes bara skönt! Tyvärr tog jag inte så mycket bilder så ni får nöja er med dom ovan. Var iallafall nörd med brillor, fluga och hängslen! 

Idag har jag inte så mycket planer.. Eller bara till senare. Ska käka lite frukost nu och sen får vi se vad som händer. Ikväll ska jag iallafall hem till Rasmus på middag och sånt, blir mysigt! Hoppas allt är bra med er och att ni får en bra lördag, vi hörs lite senare! 

Kommentarer
Postat av: maja

jag ska på halloweenfest i helgen men har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till, kan du ge tips eller förslag??:)

2012-10-21 @ 12:04:05
Postat av: Emma

Vet du vart man kan köpa sånadär röda plast"glas" ?! Tacksam där svar!

2012-10-27 @ 18:09:10
Postat av: Anonym

Vart har du köpt glasögonen? Har letat efter såna superlänge! Jättefin du är!

2012-10-27 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0