Frågor / Svar

Hej! Jag undrar vad du menar med att ni krökade? Var ni flera och festade eller sitter du och Rasmus och super själva?
Vi var kanske 10-15 personer hos Rasmus!

Hur gör du sådär runt bilderna, eller vad heter hemsidan som du fixar dina bilder på? :)
Fixar ramarna runt bilderna i ett program som heter Photoscape! :)

Hur gammal är du?
17 år! 

Använder du highlighter på kindbenen? :)
Ja det gör jag, ibland! Ska försöka komma ihåg att fixa ett inägg med allt smink jag använder så får ni se :) 

Vad tycker du om Dr.Martens skor? :)
Hm.. Tycker inget speciellt om dom. Passar väl på rätt person och om man har den stilen.. Men jag hade aldrig köpt ett par! :) 

Wow, din blogg äger! Hur många läsare har du nu?
Tack!! Har runt 1400-1500 unika om dagen! 

Hejsan Tove! Du är en superfin tjej, verkligen. Jag har en fråga som du inte alls behöver svara på om det känns konstigt, men jag bara undrar.. Känns det inte konstigt för dig när din pojkvän umgås med sitt ex, känner du inte att det blir obekvämt på något sätt? Ta hand om dig! :)
Hej! Tack så mycket, vad glad jag blir! Antar att du menar Clara? Har absolut ingenting emot det. Vet att dom är vänner, och jag litar på Rasmus. Tack, detsamma! :) 

Varför är du inte med Andrea längre? Ni är väl bästa vänner? :)
Vet faktiskt inte, vi båda har väl haft rätt mycket plugg, hon har varit i London och sen har vi tyvärr blivit väldigt dåliga på att höra av oss till varandra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan inte du börja skriva vart dina kläder kommer ifrån? Älskar din stil! :)

2012-10-08 @ 16:08:40
Postat av: Elin

vilken app gör du dina effekter med på bilderna på instagram?

2012-10-08 @ 17:45:41
Postat av: Julia

Hur lärde du och Andrea känna varandra? Din blogg äger :D och btw jag brukar se dig ibland på 188 bussen.

2012-10-09 @ 09:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0