dreamhair



Ibland vill jag bara klippa av mitt hår.. Tills jag kollar på bilder på Lauren Conrad. Hon har verkligen det perfekta håret enligt mig. Perfekta färgen, längden och allt. Men för att få sånt här långt hår måste jag verkligen kasta plattången och klippa bort ett par centimeter till att börja med. Känns som att mitt aldrig växer! Blir galen. Eller så får jag bara acceptera att mitt hår inte vill bli sådär, och satsa på lite kortare vilket jag tycker är otroligt snyggt också, precis över brösten eller någonting! Hur som helst.. Något vill jag göra med mitt hår iallafall. Börjar tröttna rejält! 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud va du är lik henne. Hon har jättefint hår!

2012-10-11 @ 18:54:11
Postat av: Anonym

Du liknar henne! :)

2012-10-11 @ 18:59:13
Postat av: Anonym

Hon har löshår...

2012-10-11 @ 19:48:34
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Hennes hår är såå himla fint! Jag har också hår som typ vägrat växa i 1-2 år nu, men började använda ricinolja för lite mer än 2 månader sen och har äntligen kommit en bit på vägen! Fått en massa kommentarer från folk som säger att jag fått så långt hår, blir så jäkla glad haha :D så ricinolja är värt att testa!

2012-10-11 @ 21:20:19
URL: http://mmiaas.blogg.se
Postat av: Kim

Om du måste platta håret så platta det MEN undvik 3-4 cm från topparna, för det är dom som är mest känsliga. Och sen så tycker jag att du borde köpa en frisörsax och klippa topparna då och då själv :) de gör jag och har märkt nu att jag är i god väg till långt hår!! SÅ PLATTA INTE DINA TOPPAR :) annars äter dom upp sig :/

2012-10-12 @ 13:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0