6 oktober 2012

2 bilder från igår! 

Äntligen helg! Såååå skönt! Firades in med en utgång med mina tjejer Ewelina och Amanda, jätteroligt! Vi var någonstans i Tyresö Strand och kom hem vid 3 tiden. Somnade gott i min säng och vaknade för en halvtimme sen. Älska vädret idag! Det ger mig en sån jäävla energi! Ska äta lite frukost nu och fixa mig lite, sen bär det av till farsta med Julia, Moa & Jessica. Vi ska kolla runt lite och käka lunch någonstans antar jag! Efter ska jag till Rasmus, vi får se om jag hinner med någon uppdatering. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Julia

Snyggingar!

2012-10-06 @ 11:46:29
URL: http://jdavis.blogg.se
Postat av: Sofie

kan du inte visa i något videoinlägg hur du fixar dina ögonbryn å vad du använder för ögonbrynspenna? skulle vara jätte kul om du gjorde fler videoinlägg! :)

2012-10-06 @ 13:54:40
Postat av: Rebecka

http://www.woolrich.com/woolrich/browse/productDetail.jsp?icProduct=15130&icParent=subCategory&icSort=&icColor=BLK&icCategory=cat10064

Är det den där jackan som du provat på nk? Svårt att se när man inte har den på sig liksom.. , isåfall är den ju mkt billigare där ;)

2012-10-06 @ 14:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0