28 oktober 2012

1. I cubus provrum igår, världens finaste topp, men köpte den tyvärr inte. 2. Världens bästa pojkvän. 3. Mysis! 

Hej! Förlåt för min dåliga uppdatering under helgen men har inte haft tid. I fredags var vi somsagt på halloweenfest vilket var väldigt roligt om man bortser från lite problem som hände i slutet av kvällen. Igår mötte jag upp Julia vid 1 och vi tog en sväng i stan. Fick med mig en tröja jag kan visa sen. På kvällen åkte jag hem till Rasmus där vi hade myskväll framför Music and lyrics och Paranormal Activity. Åkte därifrån vid 2 idag och sen dess har jag inte gjort mycket alls faktiskt! Eller jo, fixat en videoblogg till er som kommer upp strax så stay tuned! 


Kommentarer
Postat av: Petra

Är inte du rädd för att Rasmus skall lämna dig för en snyggare jänta (tjej) precis som han gjorde med Isabella Lilja? För du är ju faktiskt inte så snygg irl..

2012-10-28 @ 16:48:38
Postat av: Lisa

vart är den snygga toppen ifrån? :)
kram!

2012-10-28 @ 22:14:35
Postat av: Anonym

Vad var det där för jävla kommentar? Tydligen någon som är orolig för dig och som tyvärr tror utseende är viktigast. Säkert en snäll jänta som skrivit, men inte så smart! Mohahaha vad barnsligt!
Love your blog!

2012-10-28 @ 22:33:27
Postat av: sofie

herregud brukar aldri kommentera men nu när jag såg den övre kommentaren blev jag så arg så jag måste!!! utseende är inte allting, och om en kille gör slut med en pga utseende så är det nog något fel på honom ! alla är väl rädda för att ens kille skall hitta en snyggare tjej men kom igen, om det är riktig kärlek så händer det inte! :)

2012-10-29 @ 08:55:49
URL: http://soufies.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag undrar vad den fina toppen kostar, grym blogg btw! :)

2012-10-29 @ 09:33:19
Postat av: Ännu mer arg

man går väl för fan inte på att bli kär i den som är snyggast! Snygghet sitter i betraktarens ögon och är helt upp till var och en att bedömma. Petra, väx upp. Och dessutom - orka gå runt och vara rädd - helt värdelöst ju!

2012-10-29 @ 17:36:24
Postat av: Lina

Var har du köpt ditt armband? :)

2012-11-02 @ 16:15:40
Postat av: Pernille

Har du en link til toppen? På internett?

2012-11-07 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0