24 oktober 2012

Igår när jag satt och kollade på tv ringde Rasmus och frågade vad jag gjorde, vi pratade lite och jag bad honom göra alla mina läxor som jag var så trött på, då säger han "öppna dörren då", så står han utanför min ytterdörr haha! Blev jättechockad! Och med sig hade han världens finaste rosor eftersom det var vår månadsdag. Sen hjälpte han mig att plugga och sov även här. Världens finaste och bästa pojkvän. 

Hejhej! Läget? Med mig är det bara bra. Sitter och försöker skjuta upp plugget så mycket som möjligt.. Hur dumt som helst men orkar verkligen inte ta tag i det! Hade ett prov idag som gick rätt bra tror jag, och två imorgon. Skjut mig! Kommer inte ha tid att göra något annat idag, så plugg är det enda som står på schemat. Hoppas ni har något roligt för er och roar er för mig med. Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0