torsdag 29 november


1. Sjukt snygg kjol jag testade härom dagen, dock hade jag velat ha den till en vit stickad tröja och brunbrända ben! Tyvärr har jag inga pengar så vart inget köp. Från Cubus! 2. Jag och min älskling igår! 

Hejhej! Kom nyss hem från skolan.. Har varit sjukt trött och på sista lektionen fick jag en ordentlig hudvudvärk också, så jag är glad av att äntligen vara hemma. Har ingenting att göra just nu, så ska fortsätta lyssna på musik och blogga lite tänkte jag. Ikväll har jag inga planer heller, plugga lite kanske! Hur som helst, hoppas ni mår bra. Vi hörs snart! 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Bruna ben sa du? Dina ben ser ju nästan bruna ut på bilden! ;) Vad söta du och Rasmus är tillsammans förresten!

2012-11-29 @ 17:28:00
Postat av: Anonym

väldigt söta är ni tillsammans.. men en fråga, hur har du gjort din header.. asså hur gjorde du sådär fyra bilder? på vilket program och såntdär. vill också ha så :) svara gärna

Svar: Tack! Picasa :)
Tove Waldemar

2012-11-29 @ 17:44:12
Postat av: Sanna

Åh vad söta ni är tillsammans, verkligen! Men till något helt annat, haha vad heter första och tredje låten i den här videon http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FdCUwi7t41I ? :)

2012-11-29 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0