the story


Det är flera av er som frågat efter ett inlägg där jag berättar storyn om mig och Rasmus så tänkte berätta det! ♥

Många av er tror säkert att det var på Rhodos det började. Och det gjorde det, men inte riktigt för min del haha. Jag har vetat vem Rasmus var i flera år nu, kalla mig stalker om ni vill, men vet inte hur många gånger jag och mina vänner varit inne på Rasmus facebook och dreglat till hans profilbilder, sen 7an eller något iallafall! Han var en av dom snyggaste man visste och trodde man aldrig hade en chans på. 

I våras tror jag det var, så började jag följa honom på Instagram, och han följde mig tillbaka. Han gillade mina bilder, och jag gillade lite (läs: alla) bilder på honom. En gång kommenterade han min bild och frågade efter min kik haha.. Sällan jag ger ut min kik till folk men kunde ju inte låta bli. Vi pratade några få gånger lite allmänt, om ingenting speciellt. Han frågade om jag och några tjejkompisar ville komma på fest en kväll, och när jag och Rasmus pratat om det här i efterhand trodde han verkligen att jag dissade honom haha, men jag vågade ju verkligen inte! Det var ju Rasmus Brolin! 

Sen gick det månader utan någon kontakt och jag skulle till Rhodos med familjen den 28 juli i somras. Minns att jag satt på flygplatsen och kollade Instagram. Fick lite panik när Rasmus hade lagt upp en bild på sina vänner och skrev att dom var på arlanda och skulle precis åka iväg. Stod inte vart dom skulle eller något men gissade på att dom skulle antingen till Rhodos eller Magaluf. Sen tänkte jag inte så mycket på det och trodde att allt var lugnt när jag inte såg någon utav dom vid gaten. Men fel hade jag. Gick på planet och letade efter min plats, och detta var ett rätt stort plan med flera hundra passagerare, så chansen att jag skulle se Rasmus var ju inte så stor, men ändå hände det såklart. Kollade upp och mötte hans blick, jag gav honom ett leeende (nervös som fan!) men fick inte en min tillbaka haha. Kastade mig in i sätet som var snett bakom honom och vågade inte titta dit en enda gång. 

Hur som helst.. Hände inte så mycket mer då och på flygplatsen i Rhodos. Men när vi satt på bussen till hotellet smsade han mig och frågade vart vi bodde (vi hade ju varandras nummer efter de där fest-snacket). Vi pratade lite och han ville att jag skulle hänga med dom. Dagen efter skulle jag gå och möta dom på stranden, var helt jävla sjukt nervös haha. Men det gick bra och vi satt och pratade lite alla fyra. Drunknade så fort jag tittade in i Rasmus ögon. Vi bestämde iallafall att dra ut på kvällen och det gjorde vi. Sen hängde vi tillsammans i en hel vecka innan dom åkte hem. Några speciella minnen jag minns extra mycket är när jag och Rasmus flöt runt på varsin madrass i vattet och bara låg och pratade i flera timmar, även varje nattbad vi tog precis innan solen började gå upp. Helt underbart! 

När dom åkte hem sen efter en vecka intalade jag mig själv att det bara var en rolig grej, och trodde verkligen inte att vi skulle ses speciellt mycket mer, även om jag gillade alla 3 jättemycket, supersköna killar. Försökte att inte tänka på Rasmus mycket, vilket inte gick så jättbra. Allting påminde om honom. Vi pratade inte så mycket förrän ungefär när jag skulle hem och landade i Stockholm. Dagen efter åkte jag till stan med Amanda och Ewelina, pratade lite med Rasmus på telefonen och självklart visades det att han också var i stan. Så vi möttes upp en snabbis och det kan varit en av dom bästa kramarna jag fått, var helt fast efter det. Vi började prata ännu mer och träffades en hel del. 
 
Sen dess har allt varit som en dröm och jag kan fortfarande inte fatta att han är min. Jag är så lyckligt lottad, och hur klyshigt det än låter så måste det ta mig fan varit ödet! Jag är så kär att jag snart spricker. I världens bästa och finaste människa. Rasmus Brolin. 

(Visa gärna respekt och låt oss sköta vårt förhållande själva. Historia är historia!) 


Kommentarer
Postat av: Laura Kvist

Åhå, ni är jättesöta tillsammans!! :')

2012-11-29 @ 17:22:55
URL: http://nessona.blogg.se
Postat av: Maja Rydmark

Ni är så fina tillsammans !

2012-11-29 @ 17:26:12
URL: http://majarydmarks.blogg.se
Postat av: Isabelle

Ni är så himlans söta tillsammans tove! :) tänkte bara fråga om du använder dig av balsammetoden eller hur vårdar du ditt hår?

2012-11-29 @ 17:33:23
Postat av: Jennifer

Gulligaste jag har läst, man tror att sånt bara händer i filmer men nej ! Ni är så fina tsm, önskar er all lycka
Kram :)

2012-11-29 @ 18:23:38
URL: http://jennifergood.devote.se
Postat av: Amanda

Så otroligt glad för din skull min älskade vän! <3

2012-11-29 @ 18:38:05
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Anonym

Åå va gulligt! Säger som jennifer trodde bara det hände i filmer! Kan inte du och rasmus göra en video och svara på frågor tillsammans? Det hade varit otroligt kul att titta på! Kramar sofie :)

2012-11-29 @ 19:10:43
Postat av: victoria

Ni är så himla fina, tycker det är så tråkigt att det finns folk här i världen som har så himla lätt för att klanka ner på andra personer och framförallt ge fula kommentarer mot dig :-)

2012-11-29 @ 21:08:17
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se
Postat av: Anonym

Så sjukt söta! Blir kär i ert förhållande :) Kan ni inte göra en video tillsammans?

2012-11-29 @ 21:58:08
Postat av: Anonym

Du är värd den bästa! Vet du varför? För du är den finaste och vackraste människa som finns! Du är unik och bäst - du är Tove Waldemar!

2012-11-29 @ 22:08:58
Postat av: aya

I think U can love someone when u know all of her/his BAD sides and still love her/him even more, and that takes A LOT time let me tell ya :) but you guys are a very cute couple and I hope you all the best (: :)

2012-11-29 @ 22:11:17
Postat av: Anonym

Dere to er sååå søte! Er et program som går her i Norge som heter "Redd Ferien min" og der ble du og Rasmus filmet når dere kysset i kreta :) tenkte du ville vite det, hehe!
Er ikke sikkert du forstår Norsk, men tror du skjønner litt :)

2012-11-30 @ 17:10:53
Postat av: Helene

ååå, for en søt historie!
dere er jo bare helt utrolig fine sammen!!:-)

2012-11-30 @ 17:20:55
Postat av: Anonym

Dör vad gulligt!!

2012-12-06 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0