onsdag 14 november

Bild från i våras! 

Mår inte alls bättre idag tyvärr.. Riktigt segt att det inte vill vända, men det blir väl bättre till helgen antar jag. Igår kom iallafall min älskling och tog hand om mig. Vi myste med lite gott framför två bra filmen innan vi somnade. Han drog tidigt imorse och jag har bara tagit det lugnt hemma framför tvn. Mår inte alls bra, är jätteförkyld och kan knappt prata men saknar min pojkvän redan så han kommer hit ikväll igen för en myskväll. Skönt! Vi hörs nog mera imorn. Puss på er! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, en knäpp fråga kanske. Men jag undrar vad du sover i när du sover med din pojkvän? :)

Svar: I trosor!
Tove Waldemar

2012-11-14 @ 22:18:38
Postat av: emma

Heeej :D
skulle du kunna skicka din stilmall :D? jätte snällt isf :) puss och kram!

2012-11-15 @ 13:51:52
URL: http://eeemmamagnusson.blogg.se
Postat av: Pewwelina

på fredag är du frisk!!!!!!!!!!!!! punkt.

Svar: Jaaa det ska jag fan vara!!!!!
Tove Waldemar

2012-11-15 @ 16:21:55
URL: http://times.devote.se
Postat av: Annaaaa

hej kan inte du berätta lite om hur du och din pojkvän träffades och hur ni håller kärleken i liv eller vad man säger. Jag tror du har skrivit om detta innan men jag tycker ni är det sötaste paret.. jag känner ingen av er men man får sån känsla att det är äkta :) kram

2012-11-15 @ 21:19:14
Postat av: Anonym

stor panna du har

2012-11-21 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0