måndag 26 november


2 bilder från helgen! 

Hejsan! Har inte hunnit eller haft så mycket tillgång till data den här helgen tyvärr. I fredags hade jag och Rasmus 2 månder men kunde inte spendera den tillsammans eftersom jag var på Swedish house mafia, som var HELT SJUKT. Obeskrivligt! Hade en grym kväll med Andrea! I lördags var jag hemma och på kvällen var jag och pojkvännen inne i stan och kollade bio. Supermysigt! Igår hade vi en riktig slapp-dag hemma hos honom och sov där. 

Har jätteont i huvudet nu.. Vet inte varför faktiskt. Blir iallafall en natt här hemma för första gången sen i onsdags haha, Rasmus kommer hit snart också så ska städa lite snabbt. Så glad att jag har honom.. Han förstår mig bättre än någon annan, gör mig hela tiden glad och jag blir bara mer kär för varje minut. Helt sjukt ♥ Jaja, hoppas ni haft en bra helg och start på veckan! Puss! 

Kommentarer
Postat av: Fardus

Du verkar ha haft det kul :)

2012-11-27 @ 15:59:36
URL: http://ffardus.blogg.se
Postat av: nIna

hur får man en del av menyn där uppe under headern?

2012-11-27 @ 19:40:39
URL: http://pojkenkalle.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan inte du göra en videoblogg med Rasmus nån gång? :)

2012-11-30 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0