fredag!

Nyss! 

Hejhej! Sitter här färdigfixad och väntar på middagen. Efter det bär det av hem till Rasmus för en filmkväll, så skönt med helg! Imorgon ska vi till stan för julklappsshopping och middag också, ska bli mysigt! Hoppas ni alla mår bra och får en bra fredag. Jag längtar till att få gå ut i snön!! Puss! 

Juste, har fått höra två gånger nu här på bloggen att ni har sett mig på norsk tv från Rhodos i somras. Jag minns inte alls haha, men Rasmus minns att jag gärna ville springa fram till en kamera.. Lite läskigt hehe. Är ni säkra på att det är jag? Finns det något sätt jag kan se programmet? Roligt ju!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du ha en bloppis? :)

2012-11-30 @ 23:29:18
Postat av: !!

DU är sjukt lik en tjej på fb som heter ellinore de silva !

2012-12-01 @ 13:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0