FRÅGOR / SVAR

Var är mattan ifrån? Jättesnyggt rum!
Tro det eller ej men den kommer faktiskt från Ö&B. Tack! 

Vilken mascara skulle du rekomendera?
Telescopic carbon black från Loréal är grym! 

Hej! Detta kanske inte har just med detta inlägg att göra, men skriver det här iallafall. Jag har sett på flera ställen där folk har kommenterat ditt självförtroende, att det har blivit bättre osv. Jag undrar om du har haft dåligt självförtroende förut och hur du gjorde för att bygga upp det? Grym snygg är du tjejen!
Jag hade ganska dåligt självförtroende ända till 8an ungefär, och där började det vända. Det bästa enligt mig är att verkligen sluta jämföra sig med andra och bara strunta i vad alla andra tycker och tänker om en. Låter kanske lite klyshigt, men något som alltid funkar är att verkligen vara sig själv, försök aldrig vara någon annan. 

Är du längre än Rasmus?
Vi är nog exakt lika långa! 

Kan du snälla svaa på dethär i ett inlägg? Vart har du köpt ditt fina armband som du har på bilderna som är silvrigt? :)
Köpte det på Åhléns, märket SNÖ of Sweden. 

Hej Tove! Färgade du ditt hår hos frisören eller själv? Slingade du eller färgade du? Vad heter märket och färgen? Skulle behöva lite tips eftersom färgade mitt hår igår och det blev gult!! Tack på förhand! :)
Hej! Började slinga mitt hår ljusare för ungefär ett år sedan, och sen dess har jag fortsatt några gånger om året, helt själv (eller med hjälp av kompisar). Vet inte hur du ska göra om du har gult hår.. Jag hade ju rätt mörkt och slingade mitt med en ljusare slingningsfärg från Schwarzkopf. Bästa är väl att gå till frisören skulle jag tänka mig! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför svarar du inte på vissa kommentarer om var saker kommer ifårn? Tex inlägget med massa kläder där de var grå bakgrund.

Svar: För att sånt är inte roligt att läsa i ett inlägg "frågor/svar"!
Tove Waldemar

2012-11-14 @ 18:09:39
Postat av: julia

Kan du inte ha en bloppis? Du har en så snygg klädstil!

Svar: Ska försöka fixa det så snart som möjligt.. Men har inte så mycket tid att möta upp folk osv tyvärr!
Tove Waldemar

2012-11-14 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0