Bracelets UF



Min pojkvän och hans kompisar har precis startat ett UF företag  där dom säljer armbanden på bilden. Skitsnygga tycker jag, passar till allt och är för både killar och tjejer. Dom kostar 30kr/st vilket är jättebra! Jag har köpt ett som jag väntar på. Tycker ni också borde göra det, annars är det perfekta julklappen! In på deras facebook-sida och gilla för mer information HÄR! För intresse, kontakta Rasmus Brolin på facebook eller på deras blogg här. Dom kommer även vara tillgängliga på UF mässan och julmarknader. All info kommer att finnas på bloggen och facebook-sidan. Pusss! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnygga. Kan man köpa via dig?

2012-11-09 @ 22:57:09
Postat av: Anonym

Jättesnygga. Kan man köpa via dig?

2012-11-09 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0