23.53


Bilder från i slutet av augusti, fortfarande lite brun! Fint mitt hår var där också.. Har blivit ordentligt slitet sen dess, är verkligen i behov av att klippa bort några centimeter! 

Har haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit blogga något.. Vid 12 imorse satte jag igång och måla väggen bakom mig som är svart, den är numera vit. Sen har jag och mamma åkt runt och handlat lite detaljer så som kuddar, filt, ny matta och lite nödvändigheter. Kände att jag behövde lite förändring i mitt rum som har sett likadant ut dom senaste 4 åren. Visar er bilder imorgon om ni vill se! Nu ikväll har jag bara chillat hemma framför På Smällen som gick på tv, funderar faktiskt på att lägga mig snart. Har ändå ingenting för mig.. Jaja, hoppas det är bra med er! 


Kommentarer
Postat av: Ida

Lägg gärna på upp bilder på ditt rum! Älskar din blogg. Kram!

2012-11-10 @ 23:57:09
Postat av: amanda

Såg att du har kusiner i Växjö, bor själv där. Vad heter dem, tänkte om jag visste vilka dem var? :) Grym blogg du har! Verkligen värd att läsa

2012-11-11 @ 10:14:15
Postat av: Jessica

Hej Tove!
Jag undrar om du skulle kunna tipsa i ett inlägg vilka affärer du tycker att man borde besöka när man är i Stockholm? Ska nämligen dit nästa vecka och skulle behöva lite hjälp :)

2012-11-11 @ 17:40:42
Postat av: jennie

ditt usteende är perfektion!!. Lägg gärnna upp bilderna på ditt rum! :)

2012-11-12 @ 17:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0