frågor / svar

Hej! Har du bestämt dig för vilket gymnasium samt linje du ska få i? :)
Nej inte helt.. Men tror det blir Sam linjen på Thorén! :)

Va kul, ni var jätteduktiga! Kan ni se hur många som kollat på avsnittet?
Åh tack! Det står på youtube att det är ca 1600 som kollat på avsnittet!

Kan inte du ha en till bloppis? Allt blev ju sålt sjukt fort?!
Kul att det uppskattades, men tror inte det blir någon mer. Inte på ett tag iallafall. Rensade igenom hela garderoben och det där var nog det enda som jag kunde sälja.

Kan inte du länka 5-10 bloggar som du läser? vore kul och se vart ifrån du får inspiration osv :) kram!
Absolut! andreaviktoria.blogg.se, ammanda.devote.se, times.devote.se, egoinas.se, junia.devote.se, elfstrands.webblogg.se, alvafrostander.devote.se, kenzas.se, sofiabella.devote.se, melindaa.blogg.se! Kram!

Vill du ha en pojkvän? Vad skulle du vilja ha i ett förhållande?
Både ja och nej! Trivs jäkligt bra som singel, men hade ju inte suttit fel med en pojkvän heller, blir lite avis på mina vänner ibland haha! I ett förhållande tycker jag att det viktigaste är förtroende, ärlighet, humor och spontanitet (finns det något som heter så?!). Jag skulle vilja ha någon som är spontan, vill göra galna saker, någon som får mig skratta när jag inte ens vill le men också någon som jag verkligen kan lita på och vara 100% mig själv med! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

missade loppisen kan du bara lägga ut en bild på vad man kunde köpa <3 :) super bra blogg !!

2012-05-14 @ 20:50:09
Postat av: Anonym

Hej, tove ! Jättefiin blogg verkligen man blir beroende av att läsa din blogg kolla in din blogg varje timme nästan haha no life .... nä men verkligen du Är jätte fiin jag menar verkligen det sök t en modell agentur för I helvete!!! Hur mycket kostade det att ta navel piercing I skanstull och måste man ha en förälder med sig?;)

2012-05-14 @ 22:03:02
Postat av: Anonym

du borde verkligen fundera på värmdö tove!

2012-05-15 @ 18:35:20
Postat av: Anonym

Bara så du vet så är Thoren Business school en väldigt dålig skola. De följer inte läroplanen och har sämst lärare. De hinner inte klart med kurserna i tid och de byter schema flera gånger per termin.

2012-05-15 @ 21:09:23
Postat av: Anonym

mm... håller delvis med kommentaren uppe. Går iofs inte där själv, men när jag var där på öppet hus så såg jag lärarnas schema, och flera lärare undervisade i olika ämnen. T.ex. matte läraren lärde oxå ut företagsekonomi (?).

Kanske såg fel haha, men så uppfattade jag det!

2012-05-15 @ 22:04:57
Postat av: lååång kommentar heheh

och dessutom.. dom ringde hem (vilket är förbjudet), skickar reklam 24/7, har pennor, affischer på tunnelbanan... d.v.s dom satsar pengar på REKLAM och inte på sina elever. De lockar med praktik platser och en dator (som enligt eleverna är keff) som man sedan måste betala massa försäkringar för. Och de säger att man kan skaffa jobb direkt efter gymnasiet.. BULLSHIT säger jag. Ingen seriös vill anställa någon med endast gymnasieutbildning!!! Finns ingen i världen. Visserligen ICA kanske, men gissar på att du inte vill jobba där? Dessutom har TBS i uppsala granskats av skolinspektionen och dom har flera brister...



Asså börja var du vill men tänk kritiskt och påverkas inte för att du får gratis pennor liksom :) tänk på din framtid & det som är bäst för dig.

2012-05-15 @ 22:13:16
Postat av: Anonym

Håller du på Djurgårn? Nice blogg, kram! :D

2012-05-16 @ 00:02:15
Postat av: Anonym

Lärarna går på rättegångar på lektions tid och slutar arbeta mitt i terminen. På en 50 p kurs har de haft 3 olika lärare i, för att alla lärare slutar. Alla lärare är inte behöriga i ämnena de lär ut och rektorn är på semester ofta. De lägger in extra lektioner när klassen har praktik och det är obligatorisk närvaro.

2012-05-16 @ 09:47:36
Postat av: Anonym

Haha alltså nej... Tove, vet att du har sagt att du inte lyssnar på alla kommentarer från dina läsare. Men lyssna på den här, detta är första gången jag kommenterar. Snälla, förstör inte stora delar av din framtid genom att börja på Thorén. Alltså jag menar, alla läsares kommentarer måste väl ändå säga någonting? Väcka något? Värmdö är svinbra och Thorén förstör din framtid. Ditt val såklart, men innan man börjar någonstans så brukar man få höra mycket om hur det är.. Och exakt såhär är det på Thorén.

2012-05-17 @ 10:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0