skriver av mig lite



Åh får helt underbara lyckorus hela tiden. Så sjukt taggad på livet och vill bara skrika och le. Minns knappt när jag mådde såhär bra sist. Det var ett tag världen bara gick emot mig och jag hade sån otur i allting, mådde dåligt och var ledsen varje dag. Nu verkar det äntligen ha vänt och jag hoppas verkligen att det kan stanna såhär nu, behöver och är fan värd det! Har hittat tillbaka till vänner som betyder massa för mig, träffat Andrea som gör mig så glad, skippat folk som drar ner mig och är allmänt positiv. Har framförallt verkligen hittat mig själv, och det känns så jävla bra. Trivs med mig själv och älskar mig precis som jag är. Låter egoistiskt men fan vad skönt det är ibland att bara fokusera på sig själv, njuter av singellivet och är bara min egens. Mår så bra och är glad varje dag. Skrattar så jag får ont i magen, ler, lyssnar på bra musik, dansar, släpper loss och bara är mig själv. Så jävla viktigt. Nää men fyfan vad jag är bra. Och sen vill jag tacka alla mina vänner och människor i min omgivning som får mig att må såhär! Love!

Kommentarer
Postat av: Andrea Hedenstedt

Du gör mig glad mitt egna lilla lyckopiller!! Längtar efter dig!! <3

2012-05-21 @ 21:18:35
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: Dalila

Sen ska du inte glömma att du är sååååå sööt!!! :)

2012-05-21 @ 21:36:24
Postat av: Anonym

Åh så fin

2012-05-21 @ 22:46:56
Postat av: titi

Det är roligt med mkt text! Gärna mer av det:)

2012-05-22 @ 18:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0