onsdag 9/5


Jag idag! Linne - Hollister, Tjocktröja - Bikbok.

Hej på eeer! Satt och kollade på bb men orkade verkligen inte.. börjar verkligen tröttna! Tänk hur många timmar man lagt ner på att kolla varje kväll. Helt sjukt ju.. Jaja! Jag och pappa åkte somsagt till farsta, fick med mig ett par låga vita converse, som ni ser på bilden. Tack världens bästa pappa! Sen gick jag till Ewelina, vi snackade massa och hon slingade mitt hår. Nu är jag fan blond på riktigt haha! Nej men det var sjukt bra, så duktiga vänner jag har! Tänkte tvätta bort sminket nu och sedan lägga mig i sängen och kolla lite serier. Vi hörs mera imorgon. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vill också slinga! Kan inte du visa vilken färg du använde? Skulle bli så sjukt tacksam om du svarade då fort som möjligt! Älskar din blogg, den är sjukt bra! Puss

2012-05-09 @ 23:30:23
Postat av: Anonym

har du sökt eller ska söka modelljobb? vet du vilka argenturer man ska kolla på om man typ vill va modell för reklam och inte gå catwalk? du är jättesnygg btw!

2012-05-10 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0