Money blouse



Åh älskar denna blusen från Bikbok som precis kommit in i affär. Helt perfekt i modellen med öppningarna vid axlarna. Hoppas den finns i flera färger för enligt mgi passar jag inte så bra i rosa men men! Ska iallafall kolla på den när jag ska in till stan på onsdag. Fick ju sålt alla kläderna och så har jag jobbat hos morfar, så är ju rik nu haha! Sen har jag även spanat in en annan blus/linne som jag förhoppningsvis ska köpa. Jaja, denna kommer somsagt från Bikbok och kostar 299:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har du bestämt dig för vilket gymnasium samt linje du ska få i? :)

2012-05-14 @ 18:16:53
Postat av: Anonym

vart köper du dina svarta jeans? asbra blogg!! :D

2012-05-14 @ 18:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0