LOVE LOVE LOVE / WANTED



Men döda mig långsamt.. Är ett riktigt underkläders-freak och detta var fan det snyggaste jag sett på länge. Kan köpa hur mycket underkläder som helst och får aldrig nog. Har jag snygga trosor/bh på mig känner jag mig mycket snyggare. Gina tricot har nyligen fått in dessa och jag är helt kär. Gina har ju dom bästa spetstrosorna som jag alltid köper och fortsätter verkligen att leverera. Ska till stan imorgon så funderar på att köpa några av dessa. Mina favoriter är dom i rosa/leopard och dom rosa med text till höger. Det är 3 par för 99kr så passa på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiina :) är också ett underkläders-freak haha!

2012-05-10 @ 20:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0