Kjære svenske nydelige naboer


Kjære svenske naboer <3
I dag var jeg så heldig at jeg fikk skrive en innlegg på den berømte bloggen, til sveriges vakreste jente. 

Jeg vil fortelle dere historien om hvordan jeg klarte å få kontakt med Tove, i og med at hun var for klein til å prate med meg in person.
Jeg var på en bar med mine 2 brødre, og spottet broren til Tove ( Mathias ) om jeg ikke tar feil, og en kompis av ham. jeg går umiddelbart bort til dem for å skape en samtale.
Det ingen vet er at min intensjon er å finne ut hva lillesøsteren hans het. Jeg tenkte at det blir for dumt å dra fra en så vidunderlig jente, uten å få vite hva hun heter :) så jeg klarte det, la hun til da jeg kom hjem og vi snakker fortsatt i dag. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok kontakt med broren din for å finne ut av hva du het.
Jeg gleder meg masse til sommerferien og til vi skal treffes igjen etter 2 år !
Alle nordmenn digger dere !
stor klem fra Norge og meg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0