FRÅGOR / SVAR

Jättefin! Vad hade du för skor till klänningen? :)
Tack!! Hade ett par vanliga enkla pumps! :)

Hur får du dina ögonfransar sådär fina? Köpte likadan mascara som dig men det blev fan bara klumpigt, haha.. Har jättelånga ögonfransar så brukar inte använda mascara men har du något knep så att man inte får så mycket mascara utan bara fint på fransarna som du har? :)
Jag brukar ta mascaran ända inne vid "fransroten" och sen sicksacka borsten ut och sen dra lätt vid topparna liksom. Försöker separera dom mycket, och fastnar dom eller om det kommer klumpar fixar jag det med en pinsett! :) 

Din hårfärg är jättefin! Hur har du slingat? Vilken färg använde du och gjorde du med hätta osv? :) kram!
Tack! Ja, har väl ljusbrunt egentligen men har slingat mitt hår 4 gånger senaste 9 månaderna. Använder en från Schwarzkopf, som är jättebra. Och jag har gjort med hätta varje gång! 


Hejsan, vad andvänder du för locktång? Lockarna är jättefina! :)
Hej! Lockar håret med min plattång som är från GAMA! :)

Hur sminkar du dig? Kan du lägga upp en video på när du sminkar dig och vad du använder för produkter? Och hur gör du så att du inte har en enda finne i ansiktet? As fin hy har du!
Jaa funderar på att göra en, flera som frågat. Kanske fixar det någon dag när jag orkar och har tid. Gör inte så mycket för att hålla min hy fin, har ganska bra hy naturligt. Men mina två bästa tips är att låta bli att peta i annsiktet med smutsiga fingrar, eller överhuvudtaget, kommer massa bakterier. Sen att dricka massa vatten! Funkar verkligen. Jag går inte så ofta i smink heller, vilket är bra för hyn. Annars tvättar jag väl det bara med vatten varje morgon och kväll! 

Detta sminket använder jag iallafall! Förutom foundationen! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa i en video hur du lockar med plattången? Gjorde också det en gång men nu funkar det typ inte längre... Skulle uppskatta det jättemycket! Kram, din blogg är gryym

2012-05-27 @ 20:10:12
Postat av: Anonym

Vilket märke kom den fina vita långklänningen ifrån? Puss

2012-05-28 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0