FRÅGOR & SVAR

Vad har du förstorlek på jackan?
Det står inte i den, men tror att det är S-M!

Hejsan sötis! Vill bara säga att du är helt sinnessjukt vacker och att jag älskar din blogg! :)
Hur mycket fick du köpa jackan från henne för? :)

Åh tusen tack! Vad glad jag blir!! Köpte jackan för 550kr! :)

Har du sökt eller ska söka modelljobb? Vet du vilka argenturer man ska kolla på om man typ vill
va modell för reklam och inte gå catwalk? Du är jättesnygg btw!

Nej jag har inte sökt några modelljobb! Är inte så bra på argenturer men tror att Stockholmsgruppen är en bra argentur! Tack så jättemycket!!

Åh vill också slinga! Kan inte du visa vilken färg du använde? Skulle bli så sjukt tacksam om du
svarade då fort som möjligt! Älskar din blogg, den är sjukt bra! Puss!

Använde denna, som är superbra! Åh tack så mycket! Puss!

Jag såg på instagram att du köpt en klänning. Kan du länka exakta sidan vart den kom ifrån för
har varit inne på nelly.com men hittar den inte. Tack på förhand!

Den är tyvärr slut på Nelly!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i Stockholm bor du? :)

2012-05-12 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0