FRÅGOR & SVAR

Använder du fortfarande ricinoljan?
Yes det gör jag! 

Hej! Vad heter du på instagram? Mvh Ludde. 
Hej Ludde! Jag heter Tovewaldemar! 

Har du bestämt dig för Thoren eller Värmdö? Och vilken linje? :) 
Nej, panik! Har inte bestämt mig än vilken skola det blir men kommer gå sam linjen iallafall! :) 

Hej! Undrar bara hur du fått så många followers på instagram? Är det för att du uppdaterar ofta eller gillar du bara bilder på popular page hela tiden? Diggar din blogg btw! :) 
Hm.. ingen aning faktiskt! Uppdaterar väl hyfsat ofta, 1-2 gånger om dagen. Sen gillar jag väl bara lite bilder här och där, men absolut inte överdrivet mycket. Hamnade på popular page en gång och då fick jag en hel del followers, sen har det bara fortsatt! Åh kul, tack! :) 

Skitsnygg! Finns den att köpa i Sverige? 
Yes, militärjackan finns i Sverige i affären Urban Outfitters som ligger vid Kungsträdgården. 

Haffar du mycket på fyllan? :)
Haffar som faaaan! ;) 

Har du blivit säkrare på dig själv än vad du var förut? Har aldrig pratat med dig men i dina videos ser de ut som att du är en tjej som verkligen har fötterna på jorden, skit social, lugn och framförallt glad hela tiden. Är du så i verkligheten? Du verkade bara så himla blyg och fnittrig hela tiden förut haha! 
Haha blyg och fnittrig! Men ja, absolut har jag blivit säkrare på mig själv, mycket mer senaste halvåret faktiskt. Trivs med mig själv och har väll fått mycket skinn på näsan eller vad man ska säga. Att jag blivit självsäkrare och så har väl också gjort att jag inte är så blyg längre. Skiter i vad folk tycker om mig och så vidare, tycker att det är jättekul att träffa nytt folk! Glad har jag alltid varit som person också! Så jaa, är nog såhär i verkligheten haha! 

Vem är din favorit i Big Brother? :) 
Camilla eller Rodney kanske! :) 

Vad är det värsta du gjort på fyllan? 
Haha tänker jag inte ta upp här! 

I vilket program gör du dina klädcollage? :)
I Picasa 3! :)

Kommentarer
Postat av: ..

Snälla gör inte misstaget att börja på Thorén!!! Det gjorde jag. Alla mina kompisar som går på Värmdö älskar det och jag ångrar mitt val så mycket. Det gör mina kompisar här också! Snälla som din läsare BER jag dig att inte göra detta stora misstag!

2012-05-09 @ 01:11:36
Postat av: susanna

sv: Tack så mycket sötis!

2012-05-09 @ 16:37:52
URL: http://susannaeagle.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla är ju olika och bara för att en vantrivs på en skola, behöver inte alla göra det. varför är du som skriver det anonym?

2012-05-09 @ 17:01:20
Postat av: Anonym

Alla mina vänner går på Thorén och dom ÄLSKAR skolan, alla som har berättat om den har sagt att den är sjuuukt bra. Gå dit och titta vettja! :)

2012-05-09 @ 20:31:23
Postat av: Andrea Hedenstedt

Men kan inte alla bara sluta försöka påverka Tove, det här är faktiskt ett viktigt val man måste göra på egen hand utan att behöva andras åsikter. :)

2012-05-09 @ 20:38:56
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0